مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-18سياسي

سوت زنی| دریافت هزینه بابت ورود به ساحل بابلسر و پاسخ مسوولان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران درباره نارضایتی شهروندان مبنی بر دریافت هزینه بابت ورود به ساحل بابلسر،گفت: دریافت ورودی در سواحل مازندران تنها در صورت ارائه خدمات جایز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، در چند روز گذشته در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس  سوژه ای با عنوان دریافت هزینه بابت ورود به ساحل ازاد بابلسر ثبت شد و در توضیح این سوژه مخاطبی عنوان کرد؛ باتوجه به فرمان دولت بابت آزادسازی سواحل،  در بابلسر شهرداری پلاژهای 1تا 9 را به پیمانکار اجاره داده است و پیمانکار بابت هر ماشین 15تومان از مردم دریافت می کند.

  باتوجه به اینکه اعلام شده باید استفاده از ساحل برای عموم مردم آزاد شد سوال این است آیا دریافت این وجه، وجهه قانونی دارد یا خیر؟! بر همین اساس و برای تنویر افکار عمومی و همچنین بررسی مشکل این شهروند و سوالات سایر شهروندان، موضوع را  از روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران جویا شدیم که در همین راستا روح الله سلگی درباره علت نارضایتی این شهروند به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر،گفت: دریافت ورودی در سواحل مازندران تنها در صورت ارائه خدمات جایز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| دریافت هزینه بابت ورود به ساحل بابلسر و پاسخ مسوولان

سوت زنی| دریافت هزینه بابت ورود به ساحل بابلسر و پاسخ مسوولان